Accepterad Oscar Håkonsen | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscar Håkonsen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gunmarie/

Ditt Hex-ID: 110000136abd7f9

Vad är din discord tagg? gunmarie#6102

Vem var det som bannade dig? Polarbear

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~PolarBear. Återstår: 4 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte men det ända jag gjorde var att sparka på en soptunna några gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sparkade sedan slutade jag och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att jag borde blivit bannad pga att ha sparkat på en soptunna men det kan ju vara jag som gjorde fel ändå

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag vårdar mitt språk bättre, tänka mer på relgerna och inte bara göra saker utan att tänka till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har en en sjukdom som gör att jag blir arg och ibland kan jag inte kontrollera den riktigt men försöka att inte bli så arg o ta ut det på saker. så egentligen kunde jag bara låtit bli den där soptunnan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp, tänka mer på reglerna och inte vara så frustrerad o ta ut det på saker som tex soptunnor.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka