Nekad Oscar Håkonsen | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oscar Håkonsen

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/gunmarie/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877497337/

Vad är din discord tagg? gunmarie#6102

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft pratar ooc inagme

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet Inte riktigt varför men någon snubbe gick före mig i kön och då sa jag åt honom att flytta på sig men det gjorde han inte och sedan kom min kompis o då sa jag åt honom att flytta på sig sen blev jag bannad, liksom jag gjorde inge fel direkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle precis gå ut från Marja-lisas för någon som jobbade sa att det fick bara var 3 st i kön men sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte, jag tycker själv inte att jag pratade något skumt eller på något skumt sätt, utan jag sa mest liksom kan du flytta på dig oså.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att försöka komma ihåg reglerna med till exempel rån, eller typ kläder.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte direkt, det var nog att jag inte hade behövt "käfta" imot, fast jag vet ju inte vad jag sa om de bara säger ooc för jag hade kompisar över och de tyckte inte heller att jag pratade "OOC"

Har du lärt dig någonting efter din ban? kanske ja, men det var ju inte typ ja som gjorde fel, kanske bannade de fel person. och ja om ni unbannar mig som kommer jag hålla reglerna och behandla andra så som jag vill att andra behandlar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka