Accepterad Oscar.grönson | Medlem ansökning [ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojoaye

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oscarg0122_61669

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Johansson och är en man på 43 år gammal, Göran e ny skild och lite smått deprimerad. Han undviker smärtan genom begå brottslighet, han röker sig hög nästan varje dag och är högt uppsatt inom gängkriminalitet. Göran har inga planer på att bryta mönstret utan det enda han lever för är pengar och makt, han är helt krossad i hjärtat. Göran var från början en helt vanlig pojke som spelade fotboll på elit nivå, men när hans föräldrar separerade så vände allt, han hade mycket problem där hemma och han hamnade i fel umgänge. Göran är en person som inte är jätte känslig utan han lever i nuet, händer något dåligt så är det bort glömt någon dag senare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en riktigt rolig och unik karaktär, jag kommer främst att bidra med social rp och unika scenarion. Det finns ingen karaktär som Göran, Göran kommer att vända upp o ner på staden, kan kommer kriga sig så högt upp inom den smutsiga sidan av staden så möjligt. Han kommer göra allt för respekt. Jag kommer även bidra med realistiska scenarion som aldrig tidigare funnits. Jag vet precis hur jag vill spela och hur det kommer bli

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska göra scenarion roliga för alla som e inblandade. Man ska inte bara gå för att ens karaktär ska få så bra saker så möjligt. Byter man mot detta så bryter man mot många regler såsom pwg främst men kan också vara clogg osv då man kanske stänger av spelet för att vinna och då blir det tråkigt för motparten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan alla regler, vdm= man använder sitt fordon till en fördel, kan vara att man pittar en bil eller kör över någon så att hen antingen dör eller ligger ragdollad så man får en fördel på så sätt. Clogg= man stänger av spelet i ett pågående scenario/ efter utan att respawna (om man e död). Fearrp= Man ska värna om sitt liv, drar någon vapen på en så ska man vara rädd och inte kaxa sig eller skjuta tbx.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat lite på vation men inget jag gillade

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka