Accepterad oscar. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oscar.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101431824/

Ditt Hex-ID: 11000014404d010

Vad är din discord tagg? oscar.#5230

Vem var det som bannade dig? isse

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-10 202301.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för personen som skickade reporten eller så visade ett klipp där det ser ut som jag gjorde fel och tog bort alla fel han / hans kompis gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän var ute och körde vid plocket, där vi såg en kille i buskarna, så vi hoppade ut och riktade, 2st vapen mot honom. Han verkade inte bry sig utan då tog upp ett eget vapen och började skjuta mot oss, vi fick ner han, jag skrev minst 20 ggr /me bär men han ville ej rpa på det, sen kommer hans kompis från verkligen ingenstans, "meta"? och skjuter ner min kompis så han dör, och mig fast jag överlevde, jag har fortfarande vapnet i handen, reser mig upp efter en kort stund och skjuter mot han, dog dock efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker defentivit att det var en felaktig bann, då jag har vapnet redo, jag har allt så att jag hinner typ, sen visst, jag skulle kanske itne gjort det, vilket man kan se från slutreslutatet, men det hade fungerat med typ en krim varning för båda, sen en ban för hans kompis i buskarna istället som faktiskt gjorde det stora felet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad typ 11 ggr tidigare utsprätt på något år, jag har lärt mig av dem, och får väl tänka efter istället nästa gång-

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att skjuta mot han efter jag ställde mig upp skulle jag bara tagotupp händerna o så, och fixat klipp så man kan se deras fel och aa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer ha klipp redo, inte ställa mig upp och skjuta tillbaka dirrekt så,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka