Accepterad oscar. | Ban Överklagan [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscar.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101431824/

Ditt Hex-ID: 11000014404d010

Vad är din discord tagg? oscar.#5230

Vem var det som bannade dig? extritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-28 235310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna för att jag fall ner från ett tak som var typ 3 meter högt, och enligt hans åsikt så råkade jag ej på skadorna vilket jag dock gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan kille skulle gå och försöka ta över områden, vi åkte i grovestreet för att kolla på ett område. När vi kom dit så hittade vi inte helt vart det var man tog över så vi gick upp på ett tak för att kolla. Vi hittade platsen men gick lite väl nära och trillade ner. Vi både 2 rpade att vi fick ont men ändå så bannade han oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var felaktig då jag rpade på skadorna, men självklart så hade jag kunnat vara lite mer försiktig vid kanten och använt mig av att skriva /me ont och /sme om skadorna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Grov VDM då jag har lärt mig vad jag ska göra och tänka efter på, fearrp gjorde jag vilket jag ej har gjort igen för jag har förstått felet och lärt mig efter det, och så har jag blivit bannad för att sno en tjänstebil vilket jag ej har gjort igen då jag tycker att jag förtjänar ännu en chans för att bli unbannad då jag ej kommer göra om detta igen, men också andra mindre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att som sagt vara mer försiktig vid kanten, och sök området mer noggrant för att slippa behöva gå upp på taket, jag skulle också använd mig av /me ont osv istället för att bara säga genom vc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag skulle kunnat skriva en /sme ont eller /me ont osv när jag hade fallit ner istället för att bara utrycka det genom vc ( att säga aj osv ) vilket jag kommer göra framöver vid såna här tillfällen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.
@LUDDE

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka