Nekad oscar. | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscar.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101431824/

Ditt Hex-ID: 11000014404d010

Vad är din discord tagg? oscar.#5230

Vem var det som bannade dig? shoobre

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-11 145020.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regeln "Fearrp och sunt förnuft" vilket jag skulle tänkt efter innan jag gjorde det, men jag ångra mig mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle gå och hälsa på någon vi känner, vi kom fram och de började rikta vapen mot och och tog oss in till deras gård, då när de riktade tog jag mitt vapen och sköt en del av dem. Då de fanns en kille som har proviserat mig och folk ja känner, kallat och saker och mer vilket då jag ville ha igen på han så jag sköt han och andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban, det var mitt fel att göra så som jag gjorde och det kommer inte hände fler gånger igen i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Grov VDM.
Snor tjänstebil.
Vilket är 2 bans jag har lärt mig av och aldrig gjort om innan, och heller inte kommer göra om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag skulle ha gjort annorlunda är att jag skulle ej gått fram till deras gäng hus bara sådär och kanske ringt till personen jag ville träffa då jag har hennes nummer eftersom jag ville snacka lite med henne och fråga henne om en sak. Men dessutom skulle jag verkligen gjort det som dem ville och absolut inte tagit fram mitt vapen och skjutit mot dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mer om vad jag ska göra i just dessa situationer ( då göra som de säger och vill ) och till nästa gång tänka efter innan jag då gör något, Jag har lärt mig att mer då tänka vad som kommer sluta bra och vad som kommer sluta dåligt. Det kommer inte hända igen att jag skjuter när de är fler och dessutom inne på deras mark.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

lite utvecklade svar på fråga: Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag skulle ha gjort annorlunda är att jag skulle ha kontaktat personen och frågat om jag fick komma och hälsa på och inte gått fram till deras gäng hus bara sådär då hade personen jag ville träffa kanske förmedlat sina gäng medlemmar att dem skulle ha fått besök av mig, då jag har hennes nummer. Men dessutom skulle jag verkligen gjort det som dem ville och absolut inte tagit fram mitt vapen och börjat skjuta ner dem. Men jag tycker även att dem andra också hade kunnat göra scenariot lite trevligare och inte stått och riktat mot mig hela tiden och vara otrevliga efter som när jag frågade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka