Nekad oscar. | Ansökan till Servervakt [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oscar.

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? oscar.#5230

Ange ditt födelsedatum 5 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På lov spelar jag ungefär mellan 13 - 02.
På vardagar / skoldagar spelar jag runt 15 - 22.
Detta kan förändras pga. aktiviteter genom dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 21 Maj 2023. ( 72 dagar sen )

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/pengh/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202023-08-01%20001202.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att övervaka servern för att se tills så alla regler följs, snarare än att aktivt leta efter folk som bryter mot reglerna beter sig dåligt. Fast det främsta ansvaret för en servervakt är att se till så folks rp är högt och folk som sagt inte bryter mot reglerna. Som servervakt kan man så kan man hjälpa till med att underlätta för staffs vid vissa små scenarion som räcker att kicka personen. Dock så kan en severvakt göra en SV-ban. Exempel om en personen har skrivit fel saker i till exempel Twitter eller gör RDM så kan man banna hen. För att banna personen måste man ha bevis på de ( ett klipp ) och skicka beviset i discord.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till att underlätta staffsen om mindre saker som brott mot olika regler vid unive, men också för att hålla server till en rolig plats att rpa på. Dessutom så kan jag olika kommandon servervakter kan använda sig av:

/revive - man revivar en person som har dött av en bugg ( /revive ( och personens ID )
/dv - man tar bort en bil.
/toggleid. Man ser folks ID över hen.
/sv - En chatt med endast servervaktar och högre.
/kick id - Man kickar en person efter en anledning.
/dv 5 - man tar bort en bil som man inte sitter i.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man som sagt abusar sina krafter som SV. Detta kan ske under exempel en skottlossning där du eller en av dina vänner dör och du använder dig av /revive (spelarens id) för att få ännu en chans i scenariot. Det kan också ske om vi säger din kompis bryter mot en regel och du väljer att inte ge några åtgärder till din kompis. Detta är något jag ej kommer göra om jag blir servervakt.

Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka