Accepterad Oscaar | Medlem ansökning (Saman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscaar

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Jonsson

Vad är ditt discord namn? Oscaaar#1891

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Isac Jafar, Kommer från Kroatien flyttade till Sverige när han var 2 Isacs uppväxt var lite sådär. Isac blev mobbad under sin barndom pga hans svenska och sin ekonomi. Isac är 23år gammal och vill starta om sitt liv efter han har suttit i fängelse en lång tid pga gäng konflikter. Isac vill starta nytt liv och försöka försörja sig, Isac har ingen familj för hans syskon har blivit framgångsrika doktorer mm för de har en väldigt bra utbildning, Isac har ingen utbildning så han har dragit in svarta pengar enda sen 12års åldern, Isac har varit i bråk med många gäng och grupper så han försöker ofta leta sig till ett gäng för skydd mot andra. Isac vet ej om han ska söka utbildning eller börja med kriminaliteten igen. Isac är en snäll, trevlig och framåtriktad person som har stor respekt för poliser och sjukvårdare han är inte så kaxig av sig heller. Isac ser fram emot en ny stad med nya möjligheter och vänner han är duktig på att skaffa vänner och vara trevlig emot folk. Isac har aldrig riktigt varit rik och har alltid haft det tufft med ekonomin han har gjort mycket olagliga saker men aldrig fått betalt för det, för hans gäng förut tog allt och lurade isac. Isac vill ge livet en till chans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med otroligt hög rp. Sjukt roliga scenarion och sunt förnuft, Kommer även vara vänlig samt hitta nya kompisar. Jag är inte bara ute för att förstöra utan jag vill försöka få så bra rp som möjligt. Jag vill även bli polis och kommer försöka hålla en hög nivå samt jobba mig upp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar inte för Power gaming 2. alltså spelar du inte bara för att vinna scenariot utan att ha ett sånt välutvecklat och bra scenario som möjligt. Jag vill att båda sidor av scenariot ska ha kul exempel polis och kriminell osv.

Hur hittade du Unive? genom streamers och bra rykten om en bra server. Har även spelar här förut väldigt mycke.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka