Nekad Oscaar | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oscaar

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? oscaar4623

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rolf Svensson Han är en väldigt framåtriktad man med bra stressnivå och ett glatt humör. Rolf Är 39år gammal och har alltid haft ett intresse för just blåljuspersonal. hans pappa var militär och hans mamma jobbade inom vården. Rolf fick snabbt upp ett intresse för Polisen och han började läsa på sig mer och mer. När åldern var inne så ansökte Rolf till Polishögskolan Han klarade sig igenom den och tog åt sig rikligt med lärdomar. Han lärde känna nya personer samt lärde sig nya grejer. Rolfs intresse för polis bara ökade och ökade. Efter Rolfs utbildning så började han jobba som aspirant. Rolf jobbade sig upp i poliskåren och tog sig dit han är idag. Rolf har nu valt att flytta då han söker nya möjligheter och känner dig redo för ett nytt äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positiv rp och ett glatt humör. Jag bidrar med ett socialt rollspel där båda parterna av scenariot har kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker att de innebär att båda parterna ska ha roligt. Man vill att båda parter ska tycka att scenariot är roligt och att båda parter tyckte scenariot gick rätt till. De är viktigt att inte vara självisk inom Rp för att om alla hade varit självisk så skulle ingen haft kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har goda erfarenheter inom rp. Jag har spelat sedan 2020/2021. Min första rp server var multistaden.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Näe de tror jag ej

Nekad.
Anledning:
På "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?" Ge exempel på en regel eller två.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka