Nekad Osas | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Kyrpz#7161

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Osas Chesnass. Han är en en seriös och glad 26 åring med rötter från Palestina.
Han pratar fortfarande lite dålig svenska men lär sig mer och mer för varje dag. Eftersom ursprunget är ifrån asien så gillar han att hjälpa människor och att allt ska vara så rättvist som möjligt. Brinner för att hjälpa människor.
På fritiden brukar han försöka hjälpa människor som har det sämre i livet, har jobbat en del som lastbilschaufför under sina dagar. han gillar det lugnet.

Osas mål med sitt liv är att bevara sina nära & kära. Han är en skyddsängel över sina medmänniskor och gör allt för att alla ska trivas.
Däremot har Osas efter att utvandrat haft det väldigt tufft ekonomiskt och tvingats ta till sätt som han aldrig stått bakom, för att kunna leva ett hyfsat liv.
Bland annat lite småbrott som inbrott och stölder mot rika företag.
I denna staden har han tänkt fortsätta med sina småbrott samtidigt som han kommer utbilda sig till VD för lastbillschaufförerna för att få en vit inkomst. Så snart den vita inkomsten täcker utgifterna kommer han att trappa ner med småbrotten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra och rolig rp för båda parterna, samt följa alla regler som finns och försöka se till så att alla jag rpar med också följer reglerna. maxad rp roliga scenarion social rp rolig rp och ej för makt och pengar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex ett bank rån du har ett par krav t.ex ingen h1 osv men polisen ej lyssnar för dom bara vill vinna scenariot. eller det e ett gäng krig och ena gänget c loggar kommer in dödar lootar för dom ej vill bli av med sina vapen och vill ha fler så alltså spelar dom för makt och pengar

Hur hittade du Unive? En av de kändaste och den som kommer upp först när man letar efter en svensk rp server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka