Nekad osamaabdi | Medlem ansökning [Alle17]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osamaabdi

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001802869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Ryan

Vad är ditt discord namn? På discord heter jag Enelí joba#3044

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Elliot Stenström och är född 1999. Han är en vit man med tatueringar på kroppen. Han är en ungdom som har ett mål att fixa och det är att fixa ett garage fullt med alla bilar han någonsin drömt om och även bli en miljonär. Just nu jobbar han för Postnord men vill verkligen jobba för mekonomen eller vianor .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på unive för att jag verkligen gillar staden och vill bli mer seriös och utveckla denna stora familjen och genom att göra mig till medlem så kommer jag att kunna göra mycket mer i spelet vilket leder till att jag tycker det blir kul och kommer då rekommenderar det till andra kompisar. Blir man medlem har man också tillgång till massa annat roligt som att fixa andras bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur staffsen är snälla och hur medborgarna tar emot en. Serven är väldigt seriöst och det leder till att det är mindre lallare det är därför just unive känns bra för mig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive Genom tiktok och sen sa jag till min kompis att vi skulle testa detta och då hade han redan gjort de så han bara visade mig hur man kom in och gjorde ett konto.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha de kul med vännerna göra andra glada men fortfarande spela seriöst och verkligen se till att nya medborgare tycker om staden och staffsen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli miljarder och få alla dom bilar jag drömt om genom att spela seriöst och skaffa ett jobb där man får bra betalt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på denna för jag vill bli mer seriös och fokusera på denna server. Brukar spela kanske 2 - 3 h på dagen och ganska länge på natten.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top