Nekad Osama Binladin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osama Binladin

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? realoscarr

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär. Johan Berg har haft en tuff uppväxt, där han fick lära sig att ta hand om sig själv då hans föräldrar inte kunde ta hand om honom på grund av sitt alkoholmissbruk. Som barn blev han mobbad av en annan kille i skolan och det gjorde honom mycket illa. Efter att ha pratat med skolans lärare bestämde de att Johan skulle få en ny familj och efter några månader hittades en lämplig familj till honom. Johan kände sig bättre och hans nya familj stöttade honom mycket, så han kunde fokusera på sin skolgång och fixa sina betyg.

När Johan gick ut gymnasiet, bestämde han sig för att starta sitt eget företag, trots att det inte gick så bra i början. Men efter några månader började företaget växa och han tjänade mycket pengar och blev mycket framgångsrik. Men trots hans nya liv, kontaktade hans gamla föräldrar honom igen och frågade om han ville hjälpa dem med att betala deras lägenhetsräkning. Johan blev osäker på vad han skulle göra, eftersom hans föräldrar inte hade hjälpt honom i sin barndom, men han bestämde sig för att hjälpa dem ändå.

Johan har genomgått många svåra situationer i sitt liv, men han har lyckats övervinna dem och har blivit en stark person. Han har lärt sig att ta hand om sig själv och att vara självständig. Även om han har förlåtit sina föräldrar för deras missbruk och bristande omsorg, kommer han alltid att bära med sig de trauman han har upplevt som barn. Men nu har han skapat sitt eget liv och är stolt över den han har blivit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ser verkligen fram emot att bidra med seriös och rolig RP av högsta kvalitet. Med mina tidigare erfarenheter från Unive har jag utvecklat en stor passion för rollspel och har lärt mig att skapa engagerande karaktärer och scenario. Jag är alltid beredd att ta på mig en utmaning och att sträva efter att göra min RP så realistisk och autentisk som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att bara vinna i alla scenarion kan lätt bli tråkigt och enformigt. För att verkligen uppskatta och njuta av spel eller situationer, behöver man också kunna ta förluster. Genom att acceptera och hantera motgångar på ett positivt sätt kan man utvecklas och lära sig av sina misstag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det kan jag göra T.ex RDM/ Random deathmatch är när man slår/dödar någon utan gammal rp med den personen du försöker död

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag 2tusen tim

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men fick ansöka igen av gormstorm eftersom den ej var ai skriven

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka