Nekad Osah | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Osah

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? HirviOsah#8711

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Hejsan, mitt namn är August, en 27-årig före detta polis som är född och uppvuxen i Stockholm. Jag har alltid varit en äventyrslysten person och älskar att utforska nya platser och uppleva nya saker. Jag har en passion för att samla på bilar.

Jag har en bakgrund inom polisväsendet och har alltid varit fascinerad av rättvisa och hur man kan upprätthålla den. Men efter att hela polismyndigheten har blivit mutad av stadens
kriminella och alla blir korrupta så sa jag upp mig ifrån min tjänst.

Jag är en mycket självsäker person och jag är inte rädd för att ta risker. Jag har en tendens att bli otålig när saker inte går som jag vill, men jag är också mycket beslutsam och jag ger aldrig upp. När jag inte är upptagen med att lösa mina klienters problem, gillar jag att koppla av genom att spela golf eller ta en tur i bilen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en mogen och kan hålla masken, kan bli mycket seriös och inlevande i min karaktär. Kommer även vara mycket aktiv i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda personerna ska ha kul i scenariot, den förlorande personen bör spela med på att hen förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag,
några exempel skulle kunna vara
4.1a, Rdm, då man inte får döda eller slå någon utan en anledning,
ett annat exempel skulle kunna vara 5.2a (personrån) att du som kriminell får du inte döda någon när du gör ett personrån.
Sista exempel är regel 1.2f (rasism och nazism), att man inte får vara rasistisk eller nazistisk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja inom FiveM har jag varit med i en tidigare server som advokat.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är en trevlig och rolig kille som vill vara med så länge det går i denna server. Målet är att få mer ansvar på servern inom sin tid.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka