Nekad osacrsj_ | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

osacrsj_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069166366/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Sjöblad

Vad är ditt discord namn? oscarsj_#1210

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Oscar Johansson och är 20 år gammal och kommer ifrån en liten stad i Sverige där han växte upp med båda sina föräldrar och levde ett bra liv. Hans intresse är att han gillar bilar och lastbilar och det mesta som har med motorer och göra. Men en dag när hans pappa skulle gå och köpa kvällsmat så blev han skjuten flera gånger under ett butiksrån och dog på platsen vilket gjorde att Oscars mamma blev deprimerad. Vilket gjorde att Oscar och sin mamma flytta bort därifrån och till en annan stad. När hon sen skaffade sig ett jobb blev hon trakasserad av hennes medarbetare vilket gjorde henne ännu mer deprimerad än bara att hennes man hade dött. Detta ledde sedan till att hon tog livet av sig. Med pengarna Oscar fick av dem vid tjugoårsåldern flyttade han sedan till ett ställe som heter Unive City. Där startade han sedan ett nytt liv med deras pengar och skaffade också ett jobb som bilförsäljare. När han väl kom in i staden lite mer så blev han gladare än vad han var innan i de förra städerna.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är rätt så aktiv på RP och har spelat det rätt mycket innan på andra servrar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill vara med i en bra server med flera personer som är online.

Hur hittade du Unive? Hittade den på FiveM när jag letade efter någon bra server att gå med i.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på det och att ha kul och köra seriös RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på Swedishnight RP och på NotPixel.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka