Accepterad Orviskorvis | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orviskorvis

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Orvar

Vad är ditt discord namn? Orviskorvis#5424

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Knut växte upp i en tuff del av Sverige , där hans föräldrars hårda arbete för att försörja familjen präglade hans barndom. Elin och Anders, hans föräldrar, jobbade långa timmar för att se till att Knut hade mat på bordet och tak över huvudet. Trots de ekonomiska utmaningarna strävade de efter att skapa en kärleksfull och trygg miljö för sina barn.
Under sina tidiga skolår mötte Knut olika former av mobbning på grund av familjens ekonomiska. Han blev ofta måltavla för sina klasskamrater, som påpekte hans slitna kläder och enkla livsstil. Denna erfarenhet av att vara utsatt för förlöjligande och utfrysning påverkade honom djupt och gav honom en känsla av empati för dem som kämpade och blev marginaliserade.
Det var under denna period som Knuts dröm om att bli polis började ta form. Han insåg att han ville göra något för att stoppa orättvisorna och skapa en bättre miljö för människor i liknande situationer. Han ville agera som en beskyddare och rättvis kraft för att se till att ingen behövde känna sig sårbar eller rädd.
Hans föräldrars kämpande och hans egna upplevelser av mobbning drev Knut att arbeta ännu hårdare i skolan och i sitt samhällsengagemang. Han insåg att kunskap och styrka var nyckeln för att förändra sin egen situation och hjälpa andra. Trots de svårigheter han stod inför vägrade han att ge upp på sin dröm att bli polis och att skapa en tryggare och rättvisare stad för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en en rolig rp och så verkliga scenarion som möjligt. Jag kan bidra med min fantasi och kreativitet och skapa så spännande interaktioner och scenarion som jag kan. Jag kommer också vara väldigt aktiv på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna alla scenarion utan att man också kan låta motparten vinna så att de också har det roligt och bra rpande för alla.

Hur hittade du Unive? kommer inte ihåg

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad.

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka