Nekad Orviskorvis | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Orviskorvis

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Orvar

Vad är ditt discord namn? Orviskorvis#5424

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Knut föddes och växte upp i en tuff stadsdel i en storstad. Han kom från en enkel familj och hade få ekonomiska resurser. Hans föräldrar kämpade för att försörja familjen, och det var aldrig mycket pengar över till några extravaganser. Knut var alltid hungrig efter mer i livet och drömde om ett liv bortom fattigdomen.

När Knut växte upp och insåg att hans ekonomiska situation aldrig skulle förbättras genom ärligt arbete, började han utforska den kriminella världen. Han blev snabbt involverad i småkriminalitet, som att stjäla bilar och sälja dem på den svarta marknaden. Med tiden blev hans brottsliga verksamhet mer sofistikerad, och han började planera och utföra mer komplexa brott, som rån och inbrott. Knut ansågs vara en mästare på att undvika polisen.

Knut är en ambitiös och intelligent individ som alltid har älskat att lösa problem och strategiskt tänkande. Han gillar att läsa och har alltid varit fascinerad av historier om stora brottslingar och deras listiga planer. Han är även en skicklig förare och älskar att köra snabba bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa reglerna bra, roligt och seriösa scenarion och socialt rpande. Jag kommer då söka att bli kriminell och göra mitt bästa när jag rpar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att vinna utan att man också låter motparten vinna så att det blir roligt och bra för alla detta är viktigt så att det ska bli en ås hög RP nivå som möjligt

Hur hittade du Unive? kommer inte ihåg

Nekad utveckla frågorna " Vad kan du bidra med till serverns RP? " samt " Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "

din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Tillbaka