Nekad Orviskorvis | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orviskorvis

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Orvar

Vad är ditt discord namn? Orviskorvis#5424

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Knut är 21 år .
Knut växte upp i en liten småstad där hans mamma, katarina, var den respekterade polischhefen. Redan som barn beundrade han henne djupt av hennes beslutsamhet och engagemang för rättvisa. Han spenderade timmar i polisstationen efter skolan. Knut väntade ivrigt på att få höra alla berättelser om brottsutredningar och spännande utflykter. Katarina var inte bara en källa till inspiration för Knut, utan också en kärleksfull mamma som alltid fann tid för honom.
Knut är en mångsidig individ med en passion för konst och musik. Han fann sig älskad i målningens världen, där han kunde uttrycka sina tankar och känslor på dukar fyllda med färger. Genom åren utvecklade han en förmåga att se världen från olika perspektiv, en egenskap han tror ärvt efter sin mamma.
Trots att Knut var stolt över sin mammas arbete , kände han också en oro. Han visste att farorna och bördorna inom polisyrket var verkliga, och han ville skydda andra lika mycket som hon skydda honom,
Knuts pappa var döende redan innan han var född av en dödlig cancer. Men när knut var fyra år dog hans pappa. Knut var aldrig sig själv riktigt efter det. Han hatar när folk drar upp något om hans pappa.
Nu som en ung vuxen har Knut valt att flytta till staden unive i hopp om att bli en polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, roligt, intressant och såklart moget roll spelande. Jag kan bidra med mitt bästa så att det blir roligt och bra för alla i scenarion och så kan jag bidra till att jag är aktiv och att jag inte kommer bryta någon av reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man försöker förstå vad den andra spelarna vill ha och jobbar tillsammans för att hitta en bra lösning som gör båda nöjda eller att man låter någon annan vinna ett scenario och inte bara tänka på sig själv. Det handlar om samarbete och att tänka på andra också.

Hur hittade du Unive? kommer inte ihåg

Vidare till muntlig intervju. Lycka till! Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka