Nekad Orvar123 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orvar123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369585375/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar Broman

Vad är ditt discord namn? alvarbroman#2545

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Orvar Johansson född 2000-12-20. Han gillar bilar och är oftast glad och trevlig. Men ibland kan han också vara ledsen och arg. Han gillar att hänga med kompisar och hitta på nya saker. Ibland kan det gå över gränsen och inte alltid vara lagligt. Han är en lugn person som inte har någon stress. Han gillar att träffa nya personer.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna ta rp på ett seriösare sett och kunna göra mer saker. Jag kan hjälpa mycket genom att jobba på större ställen och hjälpa till i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Kunna ta rp seriösare och kunna göra mer saker, hjälpa till i staden. För att det här är bästa servern också tycker jag med bäst folk. och kunna tjäna mer pengar förstors.

Hur hittade du Unive? Jag ville hitta en server med rp på och min kompis tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma högre och kunna göra att andra får mer inlevelse när dom spelar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det här är den första jag testade och gillar den här så.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka