Nekad Orvar123 | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orvar123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198369585375/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar Broman

Vad är ditt discord namn? alvarbroman#2545

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Orvar Johansson. Han är 20 år gammal. Han var oftast glad och gillade att vara med kompisar och ha kul. När han kom in i puberteten förändrades han. Han föräldrar visste inte vad felet var. Han var ledsen och arg. Han började hänga med äldre folk och började göra mer och mer olagliga saker. Efter ett tag började han komma tillbaka till de vanliga livet han jobbade på postnord och allt var bra. Men en dag får han ett samtal av en gammal kriminell som säger att han ska betala. Han har ingen aning om vad det handlar om. Dagen går och han fortsätter jobba. Sen kommer det ett till samtal som säger ifall han inte fixar 200 tusen på en vecka kommer han att dö. Dom säger att han ska fixa ett jobb till dom. Han känner att han inte har något annat val så han behöver göra jobbet. Han kommer fram till platsen där står en lastbil han blir mer och mer fundersam vad det kan handla om och plötsligt dyker hans gamla kriminella kompis upp. Han ska leverera droger till en plats. Dom säger att efter det jobbet så behöver han inte betala något. Efter det kom han in i det kriminella livet igen. Han är fast än idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna bidra med en bra RP. Jag vill också kunna utöva min rp bättre. Jag har spelat på Unive ett tag och känner att jag är redo att ta rp på ett seriösare sett.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server med bra och seriösa folk. Tycker servern är bra gjord . Det finns bra utbud med saker att hitta på och göra.

Hur hittade du Unive? Jag ville hitta en server med rp på och min kompis tipsade mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med bra rp. Utveckla mitt rp genom att kunna skaffa nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bidra med bra rp och hjälpa till i staden. Genom att kunna jobba på bättre och olika jobb.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det här är min main server. Har testat några andra men spelar bara på denna i nuläget.

nekad, utveckla på varför just du ska bli medlem på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka