Nekad Orvar Jalmarsson | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orvar Jalmarsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? Gabbenator

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Orvar och är 45 år gammal. jag har hela tiden varit intresserad av bilar och andra saker med motorer. jag tycker att det är riktigt kul att förbättra motorer eller trimma de med andra ord så att de går fortare.
min familj lämnade tyvärr mig i 15 års åldern och tvingade mig att flytta hemmifrån. det var för att jag precis hade börjat nian och redan då börjat köra olagligt och skapa street race event och trimma motorer vilket dem inte gillade. Street racing livet gjorde mig väldigt rik men engång så hände det, det som inte får hända. Min bror Kalle dog i ett race mot mig jag blev helt förstörd och lämnade bilen och allt och flyttade så lång bort jag kunde. Men nu är jag på topp igen med en skön bil och inga bekymmer. vill väldigt gärna bli mekaniker så jag kan meka på bilar och laga folks bilar för bilar kommer aldrig lämna mitt hjärta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös och bra rp, jag kommer hålla en så bra rp nivå som möjligt för att de jag rp:ar med ska ha det roligt och jag vill ha det roligt när jag rp:ar och jag kommer bidra med en RP nivå som är rolig för båda parterna och jag kommer ha social RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ser till att tänka på någon annan också och inte vara så självisk i alla lägen.

Hur hittade du Unive? Genom vänner.

Nekad, utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka