Accepterad Orvar Jalmarsson | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orvar Jalmarsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? Gabbenator

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Orvar Jalmarsson och är 45 år gammal. Jag har levt ett långt och spännande liv. I bara 12 års ålder så dog båda mina föräldrar Lena och Bosse tillsammans med min bror Emil i en plan olycka. Jag har sedan dess haft fullt upp att försörja mig på alla möjliga sätt och nu har jag bil och vill försäkra en framtid i denna stad. Jag har ett väldigt stort bil intresse och väntar därför på en möjlighet om jobb på t.ex Mekonomen eller Vianor eller något liknande. Jag har varit väldigt ledsen i många år och nu typ ingen sorg kvar i kroppen och därför (nästan) alltid på bra humör. Jag har körkort och är erfaren bilmekaniker efter att ha meckat med bilar hela mitt liv för att tjäna en liten slant till mat och andra saker. Det var lite kort fakta om min karaktär Orvar Jalmarsson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös RP som möjligt och rimligt beteende i alla scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid göra det som är bäst för en själv t.ex inte ta den snabbaste bilen om man ska råna en butik. för att polisen ska hinna att göra sitt jobb och kanske t.o.m ta den som har rånat.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner

Vidare till den muntliga intervjun, du har enbart 48h på dig att ta den. Önskar dig stort lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & flyttar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka