Nekad orustlucas | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

orustlucas

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Lindahl

Vad är ditt discord namn? lindahl#3463

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Shivo och är 25 år gammal, Han är väldigt omtänksam och väldigt unik, Lucas har lite olika ryck som gör att han får svårt o gå ibland, Jag gillar att umgås med vänner samt har jag haft en svår uppväxt
Min uppväxt var väldigt svår då jag hade föreäldrar som missbrukade samt en storebror som tog livet av sig vid 18 år.
Jag älskar att umgås med vänner och hitta på roliga saker varje dag.

(Jag har dyslexi vilket gör att jag har svårt att utveckla men hade gärna förklarat i en intervju)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp, Jag kommer även att tilldela er en rolig upplevelse med min unika karaktär samt unika rollspel jag har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinning innebär att man inte hela tiden måste vinna ett scenario utan att det kan vara roligt att även låta motparten vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hörde från andra som spelar här att det är en seriös rp server.

Utveckla mer, Jag förstår att du har dyslexi men stressa inte och ta det lugnt och ta din tid att skriva om och skriva mer och mer invecklat till din karaktär.
Lycka till nästa gång!
ps, Jag har själv dyslexi!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka