Nekad orustlucas | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

orustlucas

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Lindahl

Vad är ditt discord namn? _lindahl

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2005

Berätta om din karaktär. Lucas Shivo är 25 år gammal han växte upp i en mångkulturell stadsdel där hans föräldrar, invandrare från olika delar av världen, kämpade för att ge honom och hans syskon en stabil uppväxt och god utbildning. Denna mångfaldiga uppväxt formade Lucases syn på samhället, och hans tidiga erfarenheter av ojämlikhet och orättvisor drev honom till en passion för rättvisa och ordning.

Med en stark övertygelse om att varje individ förtjänar likabehandling och rättvisa beslutade Lucas att följa sin dröm att bli polis. Han är fysiskt aktiv och tränar regelbundet för att hålla sig i form. Hans skarpa analytiska förmåga och intresse för rättssystemet har lett honom att ägna mycket tid åt att studera lagar och regler.

På fritiden fördjupar han sina kunskaper genom att läsa kriminalromaner och titta på polisdramer. Han älskar att lösa problem och ser varje utmaning som en möjlighet att lära sig och växa.

Lucas drömmer om att bli en del av poliskåren för att aktivt bekämpa brott och erbjuda stöd åt dem som behöver det. Han ser sitt yrkesval som ett sätt att göra verklig skillnad och skapa ett samhälle där varje individ känner sig trygg och rättvist behandlad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med god stämning och en bra och hög nivå på rp, kommer även bidra med roliga scenarion osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex. att du ska kunna förlora ett gängkrig för att dina motståndare vinner och att allt inte handlar om att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått, ett exempel kan vara RDM som betyder random death match som uppstår om nån dödar dig utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som har mycket motivation och diciplin vilket gör att jag blir en rolig spelare i rp världen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka