Nekad Orup Lamouri | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Junior12

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: 76561199222650009

Ditt Hex-ID: 11000014b3e7499

Vad är din discord tagg? Clixyrp#1388

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står ingen anledning på varför jag blev bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var inte hemma på ungefär 3 veckor sedan kom jag tillbacka på min dator och ville rpa lite, tills jag insåg att det stod att jag varit permanent avstängd från unive roleplay sedan trodde jag att det var nån misförstånd, så jag kontatakde support och dom hade ingen aning på varför jag vart bannad och eftersom att det var Philip320 han själv som bannade mig kunde dom inte göra något åt saken. Men en anledning på varför jag tror att jag vart bannad var för att jag gick iväg i 3 veckor utan att lägga mig själv som inaktiv eller något sånt så jag tror att dom ville rensa folk från servern, men nu idag så tillbaka och tror att det var därför dom bannade mig, och jag vill komma tillbaka till Unive och forsätta RP som förr eftersom att jag älskar unive och tycker det är as kul att rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en resa i stockholm i 3 veckor, sen när jag kom hem från min resa så gick jag till min dator och öppna fivem och medal för att ha allt redo för min rp, tills jag fick märka att det stod att jag vart perma bannad från servern, det stod inte en anledning bara att jag vart bannad, så jag kontakta support dom visste inte varför och eftersom att det var philip320 som banna mig sa dom att dom inte kunnde göra nått och saken. Så jag gick vidare med det tills att denna vecka slog det mig att jag verkligen vill komma tillbaka till unive roleplay och rpa eftersom att jag tycker att det är as kul att rpa. Men eftersom att jag är bannad så kan jag inte göra det tyvär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var en korrekt ban eftersom att jag lämnade till min resa i tre veckor utan att lägga nån notis i inaktiv chatten i DC, så jag tror att philip320 och dom andra staffsen ville rensa medlemmar på servern, så jag tycker att det var en korrekt ban eftersom att jag inte sa att jag skulle åka iväg och eftersom att jag inte skrev något så tror ju säkert staffsen att "a men han är inte aktiv så vi tar och bannar han". Och eftersom att jag inte var aktiv på ett bra tag så tror jag att philip bara ville rensa meddlemar och banna dom utan en anlending så om dom skriver en ban överklagan att dom vill komma tillbaka så kan dom det.

Men vad vet jag , jag kanske har fel och att jag faktiskt har blivit bannad för något dåligt men då vill jag gärna veta varför.

Tack för er tid staffs och hoppas ni har en trevlig dag 🍍

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var väldigt ny till Unive och ville lalla runt eftersom att det var ingen whitelist server så jag visste inte reglerna och tog inte Rp seriös och valde mig utav att lalla och sabba för andras rp samt min egna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda är att jag kunde dels lagt mig själv inaktiv i inaktiv chatten och säga att jag skulle vart bort i 3 veckor, det tror jag hade gjort mycket skillnad eftersom att då tror jag inte philip320 hade bannat mig.

Men som sagt jag kan ha fel men det är min åsikt och varför jag tror jag vart bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som jag tror om jag har rätt med varför jag tror jag vart bannad så har jag till 110 procent lärt mig oim jag ska iväg nånstans så ska jag alltid meddela det i förhand.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja givetvist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka