Accepterad ortix | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ortix

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? ortix9880

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2007

Berätta om din karaktär. Lite kortfattat om min karaktär: Min karaktär heter Jan Olofsson han är 22år gammal. Ända sedan Jan var liten har han haft de svårt hemma och på fritiden, Jans mamma Greta hade inget jobb och var mest hemma och tog hand om Jan, medans Jans pappa var medlem i ett kriminellt företag, Jan var bara 7 år och han visste vad hans pappa höll på med men Jan och Greta levde med Jans pappa han hete Stefan. När Jan blev lite äldre typ vid 15-17 års åldern så hoppade Jan av gymnasiet för han ville börja med de hans pappa gjorde, Jan började smått på gatorna med droger men de blev värre han började leta företag efter ett tag och han hittade ett de ville inte säga namnet efter att de insåg att Jan var stabil till gänget, Jans mamma började få tankar på vad Jan höll på med så Greta gick in i Jans rum och letade när hon var vid sängen så såg hon en påse på marken under sängen hon tog upp påsen och kollade de var vitt pulver Greta blev ledsen och besviken, de behövde talas vid på kvällen när Jan kom hem så sa Greta kom nu och sätt dig Greta tog upp påsen på bordet och sa vad är detta Jan, Jan sprang ut genom dörren och levde med sin pappa under ett bra tag. När Jan blev 24 dog hans pappa, Jan blev ledsen och visste att han skulle lägga ner och göra något bra för sin mamma Jan åtevände hem med en lapp Godkände till byggare välkommen till jobbet imon kl 10:30 Greta kramade om Jan och grät och sa jag älskar dig, sen jobbade Jan hårt och levde med sin mamma som en normal familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt och bra rp, jag är även en streamer på halvtid som gillar att arbeta och göra content.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parterna har roligt i scenariot, spelar ej någon roll ifall du förlorar scenariot osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, RDM, Random Death Match, Man dödar något utan ett bakomliggande scenario, VDM, Vehicle Death Match, Använder sitt fordon som vapen, Suntförnuft, du ska reagera som att det vore verkliga livet. Fearrp, att du ska värna om ditt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, Har spelat på massor av 18+ servrar, som 17 åring, då dom tycker att jag är kompetent och bra rollspelare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope, vi kan ta de i muntliga isf :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka