Nekad Orten Omar | Medlem ansökning [Vroxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orten Omar

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Orten omar#4642

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär hete Jimmy åkesson han lever i en familj av sdare han vill inte leva upp till sin farfar som är sd partieledare. Mina föraldrar vill inte acceptera att jag inte vill bli sdare jag vill inte vara racist jag tycker alla är snälla. Men jimmy åkesson har haft en jobbig uppväxt hans pappa och mamma har pushat han och tvingar han att inte hänga med sina muslim vänner. Detta har tagit ett avtryck på Jimmy men nu när jimmy är 54år och hans farfar och mamma och pappa är döda. Jimmy har några vänner som heter Olof och Magnus han brukar dricka alcohål med dom på fritiden elller att spela golf. Jimmy har en toyota prius och gillar att köra med den. Hans känsla brukar vara rädd för at han gillar inte att slåss han vill vara snäll mot alla. Men igenom tiden har Jimmy druckit förmycket och har börjat bli lite aggresiv ibland när någon står nära han kan han och hans vänner slå mot denna personer. Jimmy har börjat hänga med sina kriminella vänner. Detta är början på jimmys karriär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill visa servern att jag kan skapa roliga scenarion. Jag vill få communityn på dens högsta nyvån mina vänner säger att jag fixar bra scennarion. Jag vill själv börja jobba som polis för att hjälpa staden och att fixa så det inte finns dåliga personer i stan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda paterna ska ha kul i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Min kompis i min klass visade den för mig och jag blev intresserad och kollade och blev imponerad av hur många som spelade på den och gick in och testade och efter så spela jag nu mycket på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka