Nekad Orten Omar | Medlem ansökning [Denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orten Omar

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? Eddan_beddan_bus

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jimmy åkesson. Han är född 1976-07-04. Jimmy har haft en jobbig uppväxt med sina föröldrar. Hans pappa var alcoholist för att hans fru alltså min mamma blev fängslad för att hon har narkotikabrott detta gjorde pappa jätte ledsen så han börja dricka alcohol som har gjort han full så han blev arg och tog ut det på lilla jimmy. Detta gjorde så han fick foster föräldrar när han vad 14 år. Hans pappas bloodhar kommit in lite i han för han har blivit lite kriminell och ha börjat röka och snatta från coop. Detta får johan hans foster pappa reda på och blir arg. Så fosterföräldrar bestämmer för att skicka han till ett polisläger för att lära sig att bete säg bättre. Detta händer när Jimmy är 16 år. Han lever på det här lägret i hela 1 år. När han kommer hem så blir hans foster föräldrar förvånade på hur han uppförde sig inför andra folk. Jimmy börjar bli intresserad av polisen. Jimmy läser många böcker om poliser som jagar tjuvar. Detta är ett stort steg för jimmy för han har inte varit intressarad av något annat på länge. Nu är Jimmy 47 år och hans dröm har inte än hunnit komma i uppfylelse men nu när han hittat den här staden hoppas han på att påbörja en ny start

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill visa servern att jag kan skapa roliga scenarion. Jag vill få communityn på dens högsta nyvån mina vänner säger att jag fixar bra scennarion. Jag vill själv börja jobba som polis för att hjälpa staden och att fixa så det inte finns dåliga personer i stan och senare kanske ansöka till polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid behöver vinna. Det innebär också att det ska vara roligt för båda parterna i ett scenario exempelvis polis mot kriminella i rån och att polisen inte alltid behöver vinna i ett sånt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Min kompis i min klass visade den för mig och jag blev intresserad och kollade och blev imponerad av hur många som spelade på den och gick in och testade och efter så spela jag nu mycket på den

Har du någon erfarenhet inom rollspel? aa jag har spelat väldigt mycket fivem och rpat på många olika serverar och de gått bra jag spelar fivem vädlgit ofta och jag har tidagre rpat som polis mycket och jag har väldigt mycket erfarehet som polis på många servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat på unive myucket innan och ajg skulle gärna vilja börja spela igen på den

Vidare till muntlig intervju @Esplund ,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Nekad.
Anledning:
tog ej sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka