Nekad Orten Omar | Chef-jobb ansökan [Gripen Taxi AB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orten Omar

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi AB

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? eddan_beddan_bus

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 60 timmar men jag spelade mycket förra månaden och kom tillbaks mu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag vill uttrycka mitt starka intresse av att bli en del av teamet hos Gripen Taxi AB. Med min passion för kundservice och min kompetens inom [relevant erfarenhet eller färdigheter du har], tror jag att jag kan bidra till att upprätthålla företagets höga standard av service och professionalism. Jag har jobbat inte jobbat med taxi särskilt mycket men jag tror jag kommer göra de bra Under min tid som chef. Under min tid på sc styling tyckte dom jag va en bra colega och dom gillade mig och jag blev pa ansvarig och jag bidra med rp väldigt bra, utvecklade jag en djup förståelse för att köra bil jag är väldigt bra på det och unive vägarna är väldigt fina jag vill kunna hjälpa folk ta sig till sina ställen samt få in unga personer till min buissness dåm Denna erfarenhet har rustat mig med de färdigheter som krävs för att hantera en mängd olika situationer på ett professionellt sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en gedigen erfarenhet av att köra taxi hos Gripen Taxi AB och har arbetat inom företaget under en betydande tidsperiod även fast om de är en kort period. Denna erfarenhet har gett mig djupgående kunskap om företagets standarder och metoder, och har gett mig möjlighet att utveckla mina färdigheter inom staden och jag kan utan gps vad allt ligger. inom Med en stabil bakgrund inom taxiindustrin är jag väl bekant med de olika utmaningar och situationer som kan uppstå i yrket, och jag är bekväm med att hantera dem på ett professionellt sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne troligtvis varje dag efter skolan ibland kanske inte ifall jag gör annat men typ 15-20 timmar i veckan. Men på helger brukar jag vara uppe länge och spela.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut skulle jag det de är en jätte bra server med bra rp och många möjligheter att få jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej inte finns tpy ingen lika bra

Har du läst våra Regler? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka