Inaktuell Orten Omar | Ansökan till Staff [DropDougle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orten Omar

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Ditt discordnamn: Eddan_beddan_bus

Ange ditt födelsedatum 17 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är online väldigt mycket och jag följer reglar skulle jag vilja säga. För jag brukar spela på unive mycket men jag tror det skulle bli roligare om jag kunde hålla koll på rpandet och så ingen lallar. Jag spelar varje dag i veckan och jag kanalla regler till punkt till punkt. Så jag tror jag kommer lyckas som en helper.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De kan va rpande och lall bruka förekomma skulle jag säga. Jag har blivit utsatt för vdm lite här och där men så mycket mer vetr jag inte.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vara mer aktiva på typ sjukhuset och där rpeandet behövs bäst typ så ingen har tråkigt för problemspelare. Jag kommer hålla koll på alla framfirast vi sjukan så ingen inte sköter sig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att inte abusa staff rollen och att ha bra anledningar till bans elr kicks. De är väldigt viktigt att stå för vad man har gjort så man inte gömmer sig i typ ett hörn efter man har bannat någon.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Att ofta när det är många spelare inne kan man agera väldigt mycket som staff medans ifall de är lite mindre så kan man rpa. Jag har skola till typ 15.00-16.00. detta tror jag kommer funka efterssom jag tycker jag kan sätta upp ett system lätt.

Hur länge har du spelat på Unive? typ i snart 1 -2 år och pauser i mellan årt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej för jag har inte spelat på ngn annat server

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell ansvarig för jag är inte redo att ta de jobbet för det är väldigt mycket ansvar samt donationn ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka