Orsk
Icke Medlem
- Meddelanden
- 73
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-bromsen-cvjn — FiveM, Utgår 2026-03-23
Anledning: Skjuter mot bil som preci anlänt till platsen
Bannad av: Berra1213
Visa på portalen →
Berätta vad som hände beslutet togs på grund av att jag råkat skjuta en kille som befunnit sig i en skottlossning, jag kan ha mixtrat ihop bilar som hade skjutit mot mig för jag har inget minne om nu när jag ser klippet att den där bilen skjutit mot mig. Jag önskar jag tog en närmre titt på bilen innan jag skjöt och ej tog en sån förhastad slutsats om att skjuta mot den bilen, Jag trodde att jag skjöt mot Triads bil men jag såg fel, i början trodde jag att det var crossfire men efter jag tatt en närmre titt på bilen så ser jag nu att det bara skett ett missförstånd som jag ångrar. men iallafall så sker ju sånna missuppfattningar i verkligheten också och han får skylla sig själv lite grann att han befann sig i en skottlossning som pågott ett tag speciellt om han vänder tillbaka till skottlossningen efter han såg att de skjöt där.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? delvis, jag önskar att jag tog en närmre titt men sedan så får han ju skylla sig själv lite att han befann sig i en skottlossning.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? tänkt till ite extra om de verkligen var den bilen som jag skjöt emot.
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag nu mer kommer ha bättre koll på vilka jag skjuter på.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja