Accepterad orros01 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

orros01

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: orros01

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/orros/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: orros01

Vad är din discord tagg? [S0Z-Boss]orros01

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för fearrp Återstår 2 dagar 23 timmar 30 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte värderade mitt egna liv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag och min gäng kompis som tillhör shottaz är på väg upp till vårat gäng hus som vi fått av ägaren av servern själv vi kommer dit och ser en helikopter som landat på våran parkering och en grön motorcykel med en kille som kör runt inge mer än de vi parkerar bilen som vanligt jag låser bilen och min kompis startar om sitt spel pga texture loss. just när han har lämnat så börjar jag gå mot dörren in till huset då kommer en kille med mask fram och drar upp ett t vapen å ropar upp med händerna och jag frågar vad fan han håller på med jag vägrar och undrar vad han håller på med jag säger detta är vårat gäng hus vad gör du då säger han något i stil med det är vårat då säger jag det är greenzone för att jag blev arg och för att jag trodde att de var de. då så sa han något att han kommer skjuta mig då sa jag gör det sen gick jag några steg då så sköt han mig och jag skrev rapport direkt då jag tyckte det var fel av han att göra så precis utanför ett gäng hus jag fick inte äns hinna förklara vad som hände så blev jag bannad direkt admin kom dit och snacka med rånaren då han säkert skrev rapport med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog inte en felaktig ban då jag inte värdade om mitt liv tex när han drog vapnet och det var för jag trodde de var greenzone plus så känns det extremt fel att han bara kan komma till gäng hus och göra sånt där för att han vet att vi kanske har värdefulla saker på oss tex i verkligheten hade någon inte bara kommit dit men en pistol och gjort så tänk om vi hade varit fler med vapen precis där då tycker inte jag att han direkt väderar sitt liv som han ska när han speciellt är på ett slutet gäng område som inte är hans?

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde bara gått med på hans rp och låtit han ta mina saker om han nu skulle gjort de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut det var fel från mig att säga det det var en greenzone för att jag trodde de och för att jag inte väderade mitt egna liv som jag borde gjort det var extremt dumt och kommer inte upprepas något mer

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka