Accepterad OrreNiklasson | Chef-jobb ansökan (marja lisa) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapzsen21212

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? wille

Vad heter du på discord? 𝓝𝓲𝓴𝓵𝓪𝓼𝓼𝓸𝓷#9999

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag organiserar det först så att vi är ett jämnt antal, till exempel 2/10 erfarna 5 under provperioden och så vidare Jag är aktiv i vårt samarbete och finns där när hjälp behövs Jag tar hand om platsen som den är. det var mitt eget hus, jag är där och hjälper till i olika situationer, till exempel i slagsmål eller missförhållanden men det viktigaste är att jag är en bra ledare och jag tänkte länge och mycket så jag bestämde mig för att bli ledare. Jag respekterar och lyssnar på mina medarbetare. Jag ser till att alla nyanställda får en kort utbildning i förarrummet om hur man arbetar med Lisa-bäret, till exempel hur man använder ipaden och hur man bokar bilar och säljer bilar och såklart alla nivåer som bäret kan ha. . . Dessutom tar det inte mer än 5-10 minuter. I vårt system utvecklar jag också vad som krävs för att vara på en bättre nivå. Jag påminner mina anställda om 3 saker, det är skönt att följa reglerna och att man alltid måste lyssna på kunden när de vill boka bil eller köpa bil, då måste dessa regler följas när jag blir förare Om någon gör det' t. Följ inte dessa regler, jag kan avskeda dem eller ge dem en varning. så att säga, jag påminner dem om reglerna varje dag och självklart är jag närvarande i olika situationer, som slagsmål eller övergrepp. Jag kommer att vara försiktig med vilka btr.managers och p.a anställer vem de inte borde, men var försiktig med vem de anställer! Jag lär dem vad de ska göra i alla olika situationer som dyker upp i Marja, och jag lär dem från experimentell till erfarna. och jag måste hitta rätt personer som kan följa dessa regler, samt p.a och biträdande chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är en Erfaren så jag vet hur man anställer folk och jag kan alla sätt att sälja och boka bilar. Jag lärde mig av min vän Jörgen Krut, som lärde mig hur man är ledare, så jag kan mycket om ledarskap och jag vet att jag är redo för jobbet, och jag såg hur min gamla chef hanterade situationer, så jag lärde mig. 65 procent av allt från honom.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 2 till 4 timmar
tisdag 4 eller mindre
onsdag 4 timmar max
torsdag från 3 till 5 timmar
fredag från 3 till 6 timmar
lördag 5 till 6 timmar
söndag 3 till 6 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut men jag tänker inte ge upp så lätt, jag älskar mitt jobb men det skulle vara roligare om jag blev chaufför så jag kunde hjälpa folk som behöver och vill ha hjälp med sina bilar och se till att Marja Lisa är bäst och det mest kända bilföretaget i hela universum, tro mig när jag säger detta, men svaret är ja, jag skulle fortfarande spela. Det är okej om jag inte gör det eller inte, jag försöker i alla fall.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? ej annars skulle jag aldrig fråga om att va chef jag tycker att va chef kan vara viktigt så om man ska vara chef kräver folk att jag ska spela mycket och det ska jag svaret är nej jag spelar just nu bara på unive

Har du läst våra Regler? Jaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka