Accepterad Orrenborren | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orrenborren

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? oscarlittorin#5339

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Namn: Olle Karlsson
Olle är en man på 40 års åldern som kommer från landet han har stort intresse i bilar och fordon generellt och kan mycket om bilar/fordon, Han har kort stubin och blir lätt arg, han har meckat med fordon sen han var i blöja han vill tjäna pengar och få så mycket fordon som möjligt han kan vara lite busig och göra hyfs också men han gillar absolut inte djur, Eller barn. Han är särskilt förälskad i starka motorer och höga farter men man ska aldrig lita på honom om det inte gäller motorer eller fordon. Han hade en bra barndom på landet med sin familj men han tröttnade på all djuren så han bestämde sig att ta sig till storstaden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roleplay i all scenarion jag är med i. Men även såklart sunt och förnuft

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst innebär att alla i scenariot ska a roligt så inte den andra har mer makt i scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via research via socialmedier såsom tiktok och youtube, twitch men även har jag sett denna server i serverlisten innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka