Nekad OrreHD | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OrreHD

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten!

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? OrreHD#2539

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 200-300 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet för att ha kul och kunna utveckla det jobbet och göra så att det blir seriös rp inom brandkåren, jag vill även ha många som jobbar dära och är online ofta. Jag kan hantera saker bra, t.ex. intervjuer/utbildningar, jag har några intervjuer och utbildningar och jag har fått beröm av det. Vissa folk vill även att jag ska bli chef på räddningstjänsten så jag vill gärna det! Jag älskar även att ge ett smile på folks ansikten så jag gillar att hjälpa folk!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på rtj i kanske 3-4 månader och jag har varit Insatsledare ganska länge, så jag vet hur jobbet funkar och hur jag ska ta emot folk och hur jag som sagt hanterar t.ex. intervjuer/utbildningar. Jag är även riktigt stark, bra kondition och riktigt bra tålamod så jag kan göra det mesta! Jag gymmar även dagligen! Jag skulle vilja säga att jag är väldigt bra på att rpa som räddningstjänst och vet hur man rpar som det också. det här var väll alla mina erfarenheter inte jätte bra och jätte många men vet helt enkelt hur man rpar och räddningstjänst och älskar det och skulle få vara en dröm att vara chef där.

Berskiv din karaktär? Då jag var liten så hjälpte jag pappa med att skruva i bilarna som vi hade osv. Men en dag så var pappa ute i garaget och så började det brinna. Jag försökte mitt bästa men tyvärr hann huset brinna ner och vi tappade allt vi hade. Sen växte jag upp med min pappa som var brandman, jag fick hänga med på jobbet ibland och tyckte att det var riktigt kul och att jag ville bli brandman i framtiden. Då jag fyllde 19 år så ringde min pappa mig och sa, vi behöver mera folk på brandkåren och då sa jag att jag kunde prova ta en intervju med chefen, då åkte jag till stationen och tog denna intervju. Han godkände mig och jag blev glad, jag skulle ut och patrullera för första gången, jag fick åka med min pappa. Och nu så går det riktigt bra för mig! Jag är högt uppsatt inom räddningstjänsten och kan mycket, en dag hoppas jag att jag kan bli chef!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne kanske runt 4-5 timmar per dag om jag får jobbet! Det hade blivit 1000 gånger roligare isf!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag hade fortsatt spela på servern om jag inte blivit chef! Men såklart hade jag spelat mer om jag hade blivit chef och det hade varit mycket roligare!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive för att jag tycker att det är den bästa svenska rp servern!

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst era regler!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka