Nekad Orre.2012 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orre.2012

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? oskar.2012

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Svensson. jag är 35 år gamla och jag har en brorsa som heter Lars Svensson han är 26 år gammal och jobbar med byggarbetare. Min föräldrar övergav mig och min brorsa när jag var 10 år gammal när. Jag bott på en bondgård hela mitt liv tills nu då flyttade jag hit. Jag hade en ko men den blev uppäten av en varg så jag blev rädd så flyttade jag. Jag har 3 bilar och en moppe. Jag har en Saab 900 turbo och sen en Audi A8 och en mersa. Jag hade förut en traktor men den blev stulen och den kom aldrig tillbaks igen. Han jobbar som byggarbetare.
Han är en aggressiv person och han kan inte sitta stil. Och han har typ inga iq. Han skulle gärna bli polis för kunna hjälp stan bli bättre.
Han gillar att åka snabbt med bilar.
Och jag har 1200kr. Jörgen hatar meko för han blev hasslad på pengar. Jag 2 vänner som heter Peter och Roger Åkersson dem jobbar som poliser och dem har hjälpt till med pengar och bilar och allt. Jörgen brukar skaffa många kompisar så han får många kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hög rp nivå. Jag kommer inte lalla. Jag kommer kommer skapa scenarion som är seriösa och roligt för båda parterna. Samt kommer jag att ha en social rp nivå och kommer ha en allmänt bra tid på unive. Jag kommer rapportera de som lallar på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att vinna senarion man ska spela för bådas parter så de blir roligt för de båda spelarna. Man ska aldrig spela för sig själv man bör spela med motparten för att göra rpn så rolig som möjligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Copbait: står för att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet. Metagaming står får att man inte får ta information som man fått från Discord och använda den informationen i spelet. Rdm man slår eller dödar någon utan en anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Njaaa jag har rpat innan i roblox och gta med kompisar men nu har jag spelat fivem i typ 2 veckor jag tycker att jag har kommit in i det ganska bra. Tycker jag har utväcklats på kort tid

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en person som är kreativ och gör utvecklande scenarion där alla spelara får ha roligt jag har en väldigt unik karaktär där jag är tjock och en bonde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka