Accepterad Orlando2 | Medlem ansökning [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orlando2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Orlando

Vad är ditt discord namn? rispyz_

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan ohlsson. Jag kan inte ålder till min karaktär

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tuff, ärlig, pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan växte upp i en tuff förort där han lärde sig snabbt att klara sig själv. Han har alltid haft en stark känsla för rättvisa, även om han ibland hamnar på fel sida av lagen. Tidigt började han jobba med småjobb för att försörja sig och lärde sig gatans regler. Trots svårigheterna har han alltid drömt om ett bättre liv.Han vill bygga upp en egen verksamhet och lämna kriminaliteten bakom sig. Målet är att bli respekterad inom samhället, skapa stabilitet och kanske en dag starta en familj. Han söker allierade som kan hjälpa honom nå dit, men är också beredd att slåss för att försvara det han bygger upp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar min karaktär på ett sätt som känns verkligt. Jag gillar att samarbeta med andra och skapa roliga och spännande situationer. Jag respekterar alla och vill att alla ska ha kul i spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ibland låter den andra spelaren eller gruppen vinna i ett scenario, för att göra spelet mer rättvist, roligt och trovärdigt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Respekt och god ton Alla medlemmar ska visa respekt mot varandra och använda ett vårdat språk. Toxicitet, trakasserier eller nedsättande kommentarer är inte tillåtna.2. VDM (Vehicle Deathmatch) Det är förbjudet att använda fordon för att medvetet skada eller döda andra spelare utan giltig rollspelsorsak. Alla handlingar ska ha en tydlig rollspelsmotivering.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka