Accepterad Orgniz | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orgniz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199126787539/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Orgniz#6458

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Liam Karlsson är 21 år, Min familj består av min Mamma och min syster för min Pappa dog av cancer när jag var liten och det fanns inget botemedel för hans cancer. Så nu när jag kom till denna staden Unive så vill jag bli sjukvårdare och kan hjälpa folk som mår dåligt.
Tillbaks till min barndom det var inte den bästa för att min pappa dog när jag var liten så Mamma hade det jobbigt med pengarna så jag och min syster fick nästan inga leksaker. När jag var hos kompisar och lekte så tog jag leksaker ibland för att jag inte hade någon. Men nu står jag på egna ben och ska försöka och ha ett bra liv med andra och jag försöker få så att andra personer speciellt barn ska ha det bra. Och jag som person ha det jobbigt med mina känslor för jag vill inte att man ska sitta ute på gatan utan ett hem det är så känsligt för mig. Men jag gillar bilar väldigt mycket jag gillar Nissan GTR mycket men samtidigt så är det en dröm och äga en sådan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag just ska bli medlem är för man kan hjälpa så många personer till och bli så mycket större än vad dom kan vara.
Och av mig så är jag lugn och snäll men sen finns det också dumma personer som man kanske inte är lika mjuk till.
Och jag bidrar till bra rp för andra och det kan handla om min personlighet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om Unive och enligt mig så är det en utav dom bästa servarna jag har kört på och det hade varit kul och jobba med Sjukvårdare och den är svensk som jag tycker är bra.

Hur hittade du Unive? några av mina kompisar kör på Unive och dom tipsade om att köra på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha kul men samtidigt ha bra rp sen har jag bra kontakt med vänner och andra som jag kan hjälpa så försöker jag göra mitt bästa av saken.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul med vänner och kanske hitta en tjej som man kan bli tillsammans med och bli en familj och ha det jävligt kul köpa bilar kanske nån båt vem vet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej nu är det bara Unive :-)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka