orgbrallan | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

orgbrallan

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: orgbrallan

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel!

Vad heter du på discord? Brallan#6733

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? ommer kunna spela hela tiden ungfär Måndag 15:30 - 22

Tisdag 15:30 - 22

Onsdag 15:30 - 22

Torsdag 15:30 - 23

Fredag 15:30 - 02

Lördag 13 - 02

Men detta kan ändras t.e.x om jag har något att plugga till skolan men dessa tider kommer jag att stanna vid.

Berätta om dig själv Hej jag heter axel och när jag va liten fastanade jag både för fotboll och gaming. gaming va något jag började med när jag va liten och fastande på det tidigt jag började spela lite raibow sieg och sedan spelat en massa spel som t.e.x Fortnite, Minecraft,cs och en massa mer. men senare så började jag spela fivem jag är 15 år gammal och brukarf spela dator ochg spela fotboll på fritiden

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag hade börjat med att göra det ni ber mig göra jag hade jobbat mer en vad jag hade rpat jag hade försökt sitta i support så mycket som möjligt och jag kommer se till att servern Kör i sin rätta väg. Jag är trött på alla lallare som kommer in och därför kommer jag göra allt i min makt för att få bort alla failrpare. Om någon ny hade kommit in på servern hade jag pratat med dom lungt och samsatt och gjort att dom får en bättre start på servren ta hand om dom osv. Jag bryr mig inte om jag får support eller Admin för det är alltid kul att bygga sig uppåt och att ta det som en utmaning. jag kommer sitta aktiv i support hela tiden kommer behandla alla lika mycket.Jag hade skälvklart gjort allt för multistaden Hade därimot Tat rpen seriös jag hade gjort allt för högre rp nivå. Kommer att vara aktiv på forumet då det är intresant och se hur folk lägger tid på WL-Ansökningar och Staff ansökningar. om jag ser en person powergama hade jag först gett han en muntlig varning och om detta hade fortsätt hade det sluta med en varning på discorden.

Jag vill alltid ge servern bra respons. om det hade kommit någon ny hade man alltid haft ett exta leende på läpparna och alltid välkommnat dom fint.

Om man blir staff så kommer man ta på ett stort ansvar och då¨gäller det att sköta sig och göra sitt jobb specca mer än att rpa. Jag hoppas ni förstår allt jag har skrivigt och jag hoppas jag kan hjälpa multistaden och däremot så tror jag att jag hade passat bra som en staff p.ga min erfarenhet inom rollspel och att vara staff.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Har spelat så mycket på denna server så jag knappt kommer ihåg jag tror jag har spelat här sen förra vintern och det blir cirka 11 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support/staff för att jag tycker jag kommer att bidra med positiv energi hit och dessutom har jag varit staff här tidigare så jag har gott om erfarenheter så jag vill bli staff gör att jag tycker att alla rdmare och vdmare ska väck alla som failrpar ska väck alla ska börja köra riktigt och inte lalla. om dom vill lalla så har dom kommit fel. som staff kommer jag göra allt för multistaden och jag hade spenderat timmar för att göra det som krävs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer att förbättra serverns rp så det blir bättre och banna alla som håller på att fjanta sig och därmed göra multistaden till den bästa fivem servern rp vis och jag komemr göra allt i min makt för att kunna göra det.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har ägt en massa servrar och varit support på en massa men här har ni lite av dom.

Malmö stad RP - Ägare

Morning RP - Ägare

Östermalm RP . MOD

Defence RP. Ägare

Det fungerade bra men dom flesta tvekade på min ålder men sen efter ett hårt arbete så motbevisade jag att åldern inte spelar någon roll och dom tyckte att jag va mogen och bra på det jag gjorde. Dessutom har jag 1500 timmar och spelatg på massa 15 till 18+ servrar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja kan nästal alla kommandon
kick id sen anledning
/sqlbanoffline för att banna nån som combatlogga
/bring id det är så du drar någon till din position.
/noclip. Ja det andvänder man när man ska specca.
/spec id. då speccar du en spelare
/sqlunban sen steamnamn. då unbannar du den du har bannat eller ska bli unbannad
/dv du tar bort bil,bilar

sen finns det en massa mer men jag kan alla. men om jag inte kan en så lär man alltid säg nya!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag. anpassar mig alltid efter det servern vill att man ska göra och lär mig saker snabbt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden så ja det är jag.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag vill bara tilläga att om ni behöver hjälp med scripts så finns jag alltid här kan lite smott och gott. btw jag har absulut ingen diagnos men jag kommer visa alla med diagnos t.e.x adhd respekt från mitt hjärta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka