AinaLover122
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242272394/
Ditt Hex-ID: 11000014c69de8a
Vad är din discord tagg? 𝑶𝒓𝒆𝒅𝒂𝒏#8962
Vem var det som bannade dig? 6666
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivigt automatisgt avsdängd 6666
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej det var länge sen jag spela. tror för någon bugg
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kom ej i håg
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror ej det är felaktigt
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej i håg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kommer ej i håg
Har du lärt dig någonting efter din ban? har inte blivigt bannad
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 11000014c69de8a
Vad är din discord tagg? 𝑶𝒓𝒆𝒅𝒂𝒏#8962
Vem var det som bannade dig? 6666
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivigt automatisgt avsdängd 6666
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet ej det var länge sen jag spela. tror för någon bugg
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kom ej i håg
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror ej det är felaktigt
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej i håg
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kommer ej i håg
Har du lärt dig någonting efter din ban? har inte blivigt bannad
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja