Nekad Orban Flamincos | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orban Flamincos

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hedman

Vad är ditt discord namn? cherlecer#4764

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Orban Flamincos och han kommer från en familj i kroatien staden rijeka. Sedan barnsben har han alltid drömt om att köra bilar som hans idoler har gjort, därför kommer han göra mitt yttersta för att nå sitt mål. Orban är en väldigt framgående kille och han är i sina bästa år. Orban är nu 35 år och spenderar mesta tiden med sin gamla kompis Pelle Eriksson. Orban är däremot ganska introvert och gör det mesta på egen hand men Pelle bidrar också till Orbans framgång. Orban kommer ifrån en fattig familj med mycket kriminalitet runt om kring sig, därför har han valt att gå samma väg som sina vänner har gjort.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett gott skratt hos andra spelare men också vill jag göra att kriminaliteten på servern blir mer verklighetstrogen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara roligt för båda men till exempel om jag blir knivhotad så måste jag spela med även fast jag har risk att gå miste om min saker

Hur hittade du Unive? Jag har vänner som spelar på servern men också genom twitch och youtube

Du har alltid 48 timmar på dig att ta intervju annars blir den automatiskt nekad.

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka