Accepterad Orban Flamincos | Medlem ansökning [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Orban Flamincos

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? cherlecer

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Orban Flamincos och han är uppväxt i kroatien. Orbans uppväxt var väldigt tuff då han och hans nära och kära levde i fattigdom. Orbans familj fick kämpa för att överleva vilket har resulterat i att Orban har en extrem kämpaglöd. Orban är en väldigt introvert person och trivs bra ensam. Hans största intresse är bilar och därför strävar han efter att tjäna pengar. Min karaktär är född 1988, alltså är han 35. Orban är en mycket snäll person men han kan göra lite busiga saker då och då så som att köra lite snabbt eller vara lite väl kaxig vid fel tillfällen. Han är en person som följer lagen och vill se till att allt fungerar som det ska men ibland tar han lagen i egna händer och gör som han ser passar bäst. Han skapar kontakter lätt och har mycket vänner runt omkring världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med saker så som att göra RP'n så verklighetstrogen som möjligt och få andra spelare att ha en rolig stund. Min karaktär arbetade som civil utredare och när jag arbetar som det så gör jag att RP'n blir mycket rolig och jag gör något som inte alla andra gör eftersom att de flesta antingen är vanlig polis eller kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man själv inte alltid ska vinna scenarion, till exempel om jag blir rånad av någon som håller i en pistol kan inte jag fighta emot med mina händer, istället bör jag spela med och göra som rånaren säger

Hur hittade du Unive? Jag har vänner som spelar på servern men också genom twitch

Godkänd efter muntlig, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka