Accepterad orax1 | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskarnils

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? oskar.z

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Lennason 2000-09-21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Hjälpsam Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är en syd afrikansk invandrare som har haft det tufft i sitt förra land men nu har han hittat till unive och ska förska starta ett bättre liv. Hans dröm är att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle älska att vara polis på unive och jag är bra på att hålla min karaktär vilket skulle bidra till att jag bidrar i mitt yrke som polis att hålla RP nivån hög och verklig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska "vinna alla scenarion". Man ska spela för att ha roligt och inte förstöra för andra bara för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är en regel som innebär att man inte ska döda någon utan anledning. Sunt förnuft är en regel på servern och det innebär att man t ex inte går fram till en död mitt under en utredning av polisen för det hade du inte gjort i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en noggrann och hjälpsam person som vill ta RP till en högre nivå.

Hej @orax1 antingen så är du inte med i discorden eller så har du skrivit fel discordnamn i din ansökan.
Vänligen gå med i https://discord.gg/unive alternativt kommentera här nedan med rätt användarnamn. Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!

Förlåt för fel discord namn blev fel medans jag ändrade på discord och steam. Mitt nuvarande användarnmn är: oskarnils

Hej @orax1 antingen så är du inte med i discorden eller så har du skrivit fel discordnamn i din ansökan.
Vänligen gå med i https://discord.gg/unive alternativt kommentera här nedan med rätt användarnamn. Du har 24h på dig att åtgärda detta innan du blir automatiskt nekad!
Förlåt för fel discord namn blev fel medans jag ändrade på discord och steam. Mitt nuvarande användarnmn är: oskarnils
*kanske råkade lägga ut det har dubbelt har inte så bra koll på hur forumet funkar*

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka