Ej Antagen orax1 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskarnils

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Groovstreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? Oskar

Vad är ditt användarnamn på discord? oskarnils

Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2010

När fick du medlemskap på Unive? 23 okt. 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit personal ansvarig på groovstreet pizzeria innan i cirka 3 månader vilket jag tyckte var jätte kul. Då under den tiden byttes cheferna flera gånger vilket gjorde det väldigt instabilt och dåligt samt var vissa chefer väldigt oerfarna och korrupta . Jag skulle kunna ändra på det genom att vara en bra chef som kan ta ansvar och veta hur det funkar med chef rollen.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att höja aktiviteten väldigt mycket både bland anställda och kunder. För att göra det tänker jag rensa bland anställda och sedan annonsera ut att vi söker nya medarbetare. Efter någon dag så kommer vi kunna ha en stor öppning med många spelare och göre ett stort socialt scenario. Sedan om jag får det av er staffs så har jag tänkt att ha en bonus i spelet för den bästa anställda varje vecka vilket kommer att göra så att aktiviteten bland anställda höjs ännu mer.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer att kunna spela ca 6 timmar om dagen på vanliga vardagar och ca 12 timar på helger. Så ja, jag kommer att ha tid med att vara chef.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka