Ej Antagen orax1 | Chef-jobb ansökan [Marjas] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskarnils

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Marja

Vad heter du i verkligheten? Oskar

Vad är ditt användarnamn på discord? oskarnils

Ange ditt födelsedatum: 2 Oktober 2010

När fick du medlemskap på Unive? 23 okt. 2024

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef ag har varit delägare på skyclub innan som jag tyckt var jätte roligt så jag vet hur man styr ett företag i unive. Den tiden har hjälpt mig jätte mycket att fatta hur man ska vara som person och hur man är en så bra chef som mögligt när man har mycket ansvar. Det har också hjälp mig bättre att kunna ta ansvar och svårare och viktigare beslut. Jag har också jobbat på Marja-lisas och var nära chefen under den tiden så han har visat mig hur han gör och hur det funkar att styra Marja lisa som företag.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? ? Att höja aktiviteten väldigt mycket både bland anställda och kunder. För att det ska ske tänker jag kolla igenom allas aktivitet och höja rangen på de som är aktiva och jobbar bra. De som är oaktiva utan anledning kommer att försvinna. Jag ska skicka ut dagligen att vi söker anställda till vi har tillräckligt många medarbetare. Mina andra planer än att höja aktiviteten är att kunna skapa en bra sammanhållning på Marja med alla anställda då jag vet att det har varit dålig aktivitet senaste tiden. Jag kommer att sikta på en långsikt bra aktivitet på Marja-lisas istället för att det blir jätte bra de första dagarna sen extremt dåligt efter någon vecka.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara aktiv runt 6 timmar om dagen ibland lite mer.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka