Accepterad orax1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskarnils

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
100
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229382345/

Ditt Hex-ID: 11000014ba52ec9

Vad är din discord tagg? oskarnils

Vem var det som bannade dig? Gregg

Bild på banmeddelande: Screenshot_20250209_165705_Brave.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För emote abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så åkte jag runt i staden och pratade med folk. Men 1-2 timmar innan jag blev bannad så plockade jag vallmo. Jag plockade totalt 50st varav 3 då jag testade att emote abusea på. De 3 jag använde emotes på så stog jag still vid de så länge animationen egentligen varar så jag tjännade inte på att glr detta. Anledningen varför jag testade var för att jag var nyfiken att se om det funka då en före detta mod innan sa till mig att folk emote abuse för att plocka snabbare. Det var längesedan han sa det och jag har aldrig testat sen dess förrän nu. Jag blev förvånad att det funka både för att det var längesedan han sa det och att det ens funka överhuvudtaget (jag trodde han skämta).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel att testa om det funka men samtidigt så blev jag straffad för att aktivt bug abusea med flit för att tjäna något på det men som sagt så tjännade jag inget på att emotea då jag ändå stog still vid blomman. Därför tycker jag att min ban inte bhöver vara 3 hela dygn men ändå ett tag fattar jag att jag blir bannad för det. Jag kommer såklart aldrig göra något liknande igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare bans då jag inte är den typen av spelare som struntar i servens regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig testat emotea meda s jag plocka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte testa saker som kanske funkar men om de funkar så är det inte tillåtet. Jag trodde självklart inte art det skulla funka plocka snabbare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka