Ej Antagen orax1 | Ansökan till Servervakt [IzzTeyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskarnils

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
100
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? oskarnils

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014ba52ec9

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar så spelar jag ca 7 timmar på unive. En dag i veckan kanske 3 timmar istället för att jag måste göra läxor och plugga. På helger så blir det ca. 10 timmar om dagen. På lov så blir det också som på helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 2 gånger. Jag kan inte klistra in bevis här men ska försöka svara på detta meddelande med bildbevis

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla koll på att en hög rp nivå följ. Men andra ord att kunna enkelt banna/kicka spelare som lallar så att de inte hinner orsaka mer skada till servern och rp. Då om det är något regelbrott så kan man först banna de så att de inte fortsätter och så kan ni staffs ta och banna spelaren präktigt medans den är bannad en timme.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har spelat länge på unive och vet hur alla regler funkar. Jag vill också för att kunna fortsätta hålla uppe en hög rp nivå på servern och enkelt få bort lallare som inte har något att göra på unive. På så sätt kan jag ta ansvar till att förbättra servern och bidra med något till det spel där jag spenderar den mesta fritid jag har.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är t.ex. abuse om jag skulle gå runt och banna/kicka random folk utan anledning bara för att förstöra för servern. Korruption är t.ex. om jag skulle ressa en kompis eller mig själv bara för att jag kan (om man ens kan det). Också om jag skulle använda /toggleid för att hitta folk i buskar/andra gömställen.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Inte tagit intervju på flera intervjutillfällen.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka