Accepterad OPTIMOUSE | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OPTIMOUSE

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Hassans Baba#6177

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Olsson och jag gillar att va med sina kompisar och spela fotboll han till delar en stor del av sitt liv till att spela fotboll. han spelar fotboll nästan varje dag och spelar i MFF och när han inte spelar fotboll så tilldelar han resten av tiden att va med vänner och händ och gillar också bilar han har börjar ta ner på fotbollen lite minder för att han pluggar polis högskolan och han ska försöka satsa på att bli polis sen om han blir polis så ska han flytta till unive staden och börja jobba för Unive stadens poliser. Men om han inte blir polis så ska han försöka att ta över meko så han ska bli chef över meko för att han gillar att jobba med billar han gör det varje dag. Har har ett litet eget företag som han mekar med billar han laggar lite biller åta andra folk lite då och då men om han inte gör det så meckare han på sin egen bil. och har har jag berättat lite om Olle Olsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en god stämning och göra unive till en bättre plats ocj kommer också bidra med en bra rp och en rolig rp en rp stil som inte alla har jag kommer va en karaktär som inte är som alla andra jag kommer va den person som kommer stika ut med den rpn den har men han kommer fort farande ha en bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna man ska spela för att det ska va skull för båda panterna så jag ska inte bara gå för att vinn men ska ha roligt så det blir kull för bådas rp

Hur hittade du Unive? flera vänner spelar på och jag har hört att den ska va en bra server fårn många person så jag väljer att börja

Godkänd du har 2 dagar på dig att ta intervjun lycka till!

Tillbaka