Nekad OPTIMOUSE | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OPTIMOUSE

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Hassans Baba#6177

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 1997

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Åke Larsson och är 24 år gammal och min uppväxt vart väldigt svår för att när jag var 8 år gammal så var jag på stan med några kompisar för vi hade precis vart på en restaurang och käkat. vi var på väg hem sen för klockan var 8 på kvällen sedan efter det hade jag följt med min kompis till hans hus så vart jag och gå hem själv sen kommer det en svart skåpbil på vägen och stannar bredvid mig och de öppnar sidodörren och en hoppar ut och drar in mig de sen slår de till mig så jag svimmar sen vaknar jag senare och då vaknar jag i nån byggnad och de är nakna personer där och sedan ser nån att jag är vaken då blir jag förd till ett privat rum stod de på en dörr och sedan kommer de in flera nakna tjejer så då förstod jag att de var ett sexuellt övergrepp de kom fram och tog av mig kläderna och började tafsa jag svimmade sedan igen. sedan senare vaknar jag igen då ligger jag på gatan utanför mitt hus så jag ställer mig upp och springer in i huset och där är mina föräldrar och frågar vart jag va

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle bidra gen att försöka bli mekaniker så jag kan hjälpa andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär för mig att man spelar för att dem andra man spelar med ska få roligare upplevelse och då blir det ju även roligare för alla

Hur hittade du Unive? flera vänner spelar den och säger att den e bra och det håller jag med i

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka