Nekad Opppe | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Opppe

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? opei00

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Hamza tokken, hamza tokken är 23 år gammal och kommer ifrån Finland. Hamza är vänlig och snäll och generös. Hamza har inga speciella intressen men han gillar bilar och gillar att köpa och sälja bilar för att gå +. Hans pappa jobbar med att sälja bilar och därav fick han tidigt i livet bil intresse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med social och hög rp nivå och en rp som dom flesta inte är intresserade av som tex att tjäna pengar på roliga sätt och ha företags rp mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska medvetet "förlora" ett scenario även fast ja själv tycker att ingen kan vinna eller förlora i rp då rp i min syn är att leva sig in i rollspelet. Men att spela för motpartens vinnst betyder att man kanske ska tex medvetet dö i ett scenario för att man sen ska kunna rpa vidare med polis/ambulans och dra ut på scenariot för att det ska bli så hög rp nivå och så bra rp som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja har läst och för stått alla regler, vissa regler som tex rdm betyder att man ej får döda folk utan en bakomliggande anledning. Sen finns tex copbating att man ej medevetet ska tex köra olagligt för att försöka få polis jakt mm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har 4 k timmar på fivem och har rpat på många andra servers och har alltid rpat för det sociala.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en erfaren rpare som står ut i mängden om man kollar på andra rpare.

Nekad. Utveckla svaret på frågan "Berätta om din karaktär". Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka