Accepterad Oppa | Whitelist ansökning [SverigeeDemokrat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oppa

Icke Medlem
Meddelanden
487
Reaction score
40
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894413638/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? Oppa#1337

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en kille på 20 år som är kriminell i ett kriminellt nätverk. Oppa gör allt för sitt gäng och stöttar sina bröder. Han gillar fotboll och älskar vapen då detta är vad han har växt upp med.
Oppas föräldrar var inte bra och det var de som fick honom att börja med vapenhandel och droghandel.
Han var runt 8 år när höll i en pistol första gången.
Oppa är också grovt kriminell och har gjort ett par rån.
Oppa är en bra karaktär med en hög rp nivå då jag inte rånar alla personer jag ser utan bygger oftast upp långa scenarion med folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag vill kunna gå med i wl jobb eftersom att jag då kan höja min rp nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag gillar denna server och detta är det enda jag spelar. Jag spelar inget annat än multistaden och det vore roligt att bli wl på en fantastiskt nice server.

Hur många timmar har du på FiveM? 1,075

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner och jag har spelat på servern i nästan ett halvår och jag tog snedsteg och blev bannad vilket är riktigt surt men jag har tagit åtgärder och ska bli bättre på rp och utveckla min rp nivå.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nepp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka